Relacja prasowa dotarła do stratosfery
24 lipca 2014, 13:06Brytyjska agencja PR-owa wybrała nietypową formę poinformowania o przeprowadzce i zmianie nazwy z Twelve Thirty Eight na Houston PR. Laminowany wydruk relacji prasowej przyczepiono do balonu stratosferycznego, który poleciał na wysokość ponad 43 km.
W Sieci dwa w jednym się nie sprawdza
14 czerwca 2010, 12:11W przypadku reklamy internetowej połączenie dwóch strategii – dostosowania treści do kontentu witryny i zwiększenia jej widoczności np. poprzez zastosowanie pop-upów czy przekazu wideo - nie prowadzi, wbrew pozorom, do zwiększenia skuteczności. Internauci odbierają to jako pogwałcenie prywatności (Marketing Science).
Najmniejszy telefon komórkowy świata: lżejszy od monety, mniejszy od jabłka
28 grudnia 2017, 06:22Najmniejszy telefon komórkowy świata - tiny t1 firmy Zanco - wydaje się mały przy pamięci USB czy przy ludzkim kciuku i jest lżejszy od przeciętnej monety.
Problemów ginących zwierząt nie da się usunąć jak za dotknięciem śrubokręta
6 sierpnia 2013, 06:42Agencja Contrapunto BBDO zaproponowała nietypową kampanię plakatową dla WWF-u. Zagrożone gatunki umieszczono w warsztatach samochodowych. Niedźwiedzie polarne, tygrysy czy nosorożce przestawiono z lotu ptaka. Wokół leżą narzędzia, czasem spod brzucha zwierzęcia wystają, jak spod naprawianego samochodu, czyjeś nogi.
Zapach kosmosu dla każdego
2 lipca 2020, 10:14Kosmos ma swój zapach. Jest on opisywany jako mieszanina woni spalonego steku i gorącego metalu. Teraz ten zapach będzie można kupić w postaci perfum Eau de Space. Pierwotnie zapach powstał, by trening astronautów przebiegał w bardziej naturalnych warunkach.
Apple do Microsoftu: wycofajcie reklamy
16 lipca 2009, 13:06Jak pamiętamy na słynną kampanię Apple'a "I'm Mac", Microsoft odpowiedział nie mniej znaną "Laptop Hunters". Jednak, jak się okazuje, walka pomiędzy oboma koncernami na tym się nie kończy.
Nawet 5 dolarów robi różnicę
26 sierpnia 2014, 10:44Agencja reklamowa Ogilvy & Mather New Zealand stworzyła dla organizacji Forest & Bird serię ciekawych reklam z prawdziwymi banknotami przedstawiającymi różne ptaki. Kampania "Nawet 5 dol. robi różnicę" rozpoczęła się, jak sama nazwa wskazuje, od banknotu 5-dolarowego, później koncepcję poszerzono o 10- i 50-dolarówki.
Mleko klonowanych krów w sklepach?
2 sierpnia 2010, 16:25Instytucje rządowe Wielkiej Brytanii odpowiadające za jakość żywności badają doniesienia, jakoby mleko pochodzące od klonowanych krów było sprzedawane w sklepach. Spór, czy mleko i mięso od klonów i ich potomstwa jest bezpieczne, rozgorzał na dobre.
W zachodniej Francji mają powstać największe wiszące ogrody od czasów starożytnych
15 marca 2018, 08:21Francuzi ze studia Les Machines de L'ile zamierzają stworzyć do 2022 r. największe wiszące ogrody od czasów starożytnych (i jednego z siedmiu cudów świata - wiszących ogrodów królowej Semiramidy w Babilonie). Korona L'Arbre aux Hérons (Drzewa Czapli) ma mieć 50 m średnicy.
30% Chińczyków nie zna mandaryńskiego
5 września 2013, 13:10Rzeczniczka Ministerstwa Edukacji Xu Mei poinformowała, że ok. 400 mln Chińczyków (30%) w ogóle nie posługuje się oficjalnym językiem Państwa Środka - mandaryńskim. Duża część pozostałych mówi zaś źle.
« poprzednia strona następna strona » … 3 4 5 6 7 8 9 10